Trenger du hjelp?
OFTE STILTE SPØRSMÅL
Under finder du svar på noen ofte stilte spørsmål. Lurer du på noe mer, kontakt oss gjerne her.
Produkt
Ingrediensliste:
Juice fra konsentrat (eple, drue), myseproteinkonsentrat (melk), fiskeolje, eplesyre, stabilisator (pektin), naturlige aromaer, antioksidant (tokoferolrik ekstrakt), vitamin D3 (kolekalsiferol).
Ja, Smartfish inneholder allergenene fisk og melk.
Nei, Smartfish er glutenfritt.
Ja, men Smartfish er veldig lavt på laktose.
Smartfish smaker som en kremete bringebærsmoothie.
Vi bruker premium fiskeolje som er fullstendig løst opp i en beskyttende emulsjon. Dette gjør at oljen holder seg stabil, og ikke oksiderer, gjennom hele holdbarhetstiden.
Smartfish holder seg stabilit i 15-18 måneder og trenger ikke lagres kaldt. Best servert kaldt.
Oppbevar på et tørt sted mellom 1-25°C. Beskytt fra direkte sollys. Når boksen er åpnet, oppbevar i kjøleskap og bruk innen 24 timer.
Du kan trygt drikke 8 stk Smartfish i løpet av en dag. Sikkert mer, men man kan innta opptil 5g Omega-3 daglig uten at det har vist noen negative helseeffekter.
Ordre
Når du bestiller 2 måneders abonnement sparer du kr 324,- + gratis frakt (Normal
frakt er kr 150,-) Total besparelse er kr 474,-.
Du kan se din ordrehistorikk på min side.
Hvis du ønsker å gjøre endringer på ditt abonnementet kan du gjøre dette på min side eller sende oss en e-post på mail@smartfish.no
Du skal få en ordrebekreftelse rett etter du har bestilt. Er du usikker kan du sjekke ordrehistorikk på min side eller kontakte oss på e-post.
Levering
Vi leverer med Bring/Posten til nærmeste postkontor. Vanligvis bør pakken komme frem i løpet av 3-4 virkedager.
Vi leverer med Bring/Posten til nærmeste postkontor.
Frakt koster 150 kr per pakke, men er gratis hvis man abonnerer på å få Smartfish tilsendt i bulk på to pakker hver 2 måned.
For nå sender vi bare innenfor Norge. Men abonner gjerne på vårt nyhetsbrev slik at vi kan holde deg oppdatert på når vi lanserer i andre land.
Du får en mail med sporingskode så snart bestillingen forlater lageret vårt.
Vi sender til ditt nærmeste postkontor, så du kan komfortabelt hente pakken din når det passer deg.
Det er dessverre ikke mulig å endre leveringsadressen til en bestilling i etterkant. Hvis du ønsker å endre adressen for neste levering kan du gjøre det i kundeportalen din.
Retur
Hvis du ikke er fornøyd med varen, fyll ut angrerettskjemaet du fikk tilsendt på mail ved første bestilling og send det til adressen på vår kontaktside. Deretter mottar du videre instrukser om hvordan du kan returnere pakken.
Vi holder oss til angrerettsloven, som gir deg 14 dager angrerett.
Vi tilbyr ikke gratis retur. Returnerte varer vil belastes med 150 kr.
Etter vi får varen tilbake på lager returnerer vi pengene dine via betalingsmåten du valgte for kjøpet.
Hvis du mottar en feil eller skadet vare, kontakt vår kundeservice via kontaktsiden.